Kariera w salonach BMW

0
100
Kariera w salonach BMW

Kochasz konie? Miałem na myśli mechaniczne konie, te zaklęte w nowoczesne i wydajne silniki, osadzone na najlepszym ogumieniu i ozdobione opływową, kochającą pęd autostrady karoserią? Jeśli jesteś pasjonatem motoryzacji, chcesz czerpać radość z codziennej pracy i masz wrażenie, że twoja kariera ostatnio odrobinę przystopowała to… nadaj jej zawrotnej prędkości! Jak? To proste. Dealerzy BMW szukają pracowników. A w salonach sprzedażowych producenta najlepszych samochodów świata na zwykłą karierę nie ma co liczyć. Czeka cię prawdziwa BMW kariera: https://www.praca-dealerbmw.pl/home/oferty-pracy/

To coś jak lot w kosmos, tylko pojazdy są nowocześniejsze, bezpieczniejsze i mają lepsze warunki gwarancji. To nie żart, przecież odkąd promy kosmiczne poszły na żyletki amerykańska NASA nie ma czym latać. W tym samym czasie naszpikowane nowoczesną technologią samochody BMW podbijają drogi całego świata. Kultura zatrudnienia u tego pracodawcy przewiduje obowiązkowy stan zadowolenia występujący masowo u pracowników. Do tego dochodzi kontakt z wysokimi technologami, możliwość korzystania z produktów premium, wspaniała atmosfera i rozwijanie fascynacji marką. Jeśli poczułeś zainteresowanie pora na odrobinę konkretów.

Dealerzy marki szukają wyjątkowych pracowników na kilka kluczowych stanowisk. Na przykład dyrygentów działu sprzedaży. Tak dyrygentów, bo bycie kierownikiem jest jak dowodzenie całą orkiestrą. Nadawanie całemu koncertowi harmonii, pilnowanie by gdzieś nie wkradł się dysonans i instrumenty nie przeszkadzały sobie nawzajem. Inne ciekawe stanowisko w ofercie BMW to Product Genius. To osoba która wie o produktach marki niemal wszystko, przekazuje klientom swoją wiedzę, a jego zarażanie innych motoryzacyjną pasją rywalizuje z infekcyjnością wirusa grypy. Po rozmowie z nim sam będziesz się ekscytował nowinkami technologicznymi wypuszczanymi na rynek przez BMW. Z kolei doradca serwisowy, osoba odpowiedzialna za obsługę klienta, musi zawsze wykazywać się taktem i zrozumieniem. Oraz dbać o klienta od momentu, gdy opuści salon z kluczykami do nowego auta. Informować go o niezbędnych działaniach serwisowych, które trzeba przeprowadzić. No i oczywiście wysłuchać.

Technika, kluczowe stanowisko w każdym salonie, ma cechować znajomość wszystkich innowacji technologicznych stosowanych przez koncern. To niezbędne bo osoba na tym stanowisku odpowiada tak za diagnostykę, jak naprawę czy przegląd. Technicy są ciągle przez pracodawcę doszkalani, toteż nie martwią się o swoją przyszłość i stabilne zatrudnienie.

Wolnych stanowisk pracy w salonach BMW jest więcej. By znaleźć najlepszych kandydatów dealerzy uruchomili specjalną stronę internetową, gdzie przedstawiają korzyści pracy przy sprzedaży produktów koncernu.

[Głosów:1    Średnia:5/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ